Polecenie Revisit After!

Google na swoim blogu już w roku 2007 jasno wypowiedziało się na temat używania znaczniku revisit-after. Mimo tego że od tamtego czasu minęło już dość sporo czasu, a techniki pozycjonowania stron znacznie się zmieniły - nadal często na stronach internetowych spotykam używanie rozwiązania revisit-after mimo iż od kilku lat jest już nieaktualne.

Google na swoim blogu już w roku 2007 jasno wypowiedziało się na temat używania znaczniku revisit-after. Mimo tego że od tamtego czasu minęło już dość sporo czasu, a techniki pozycjonowania stron znacznie się zmieniły - nadal często na stronach internetowych spotykam używanie rozwiązania revisit-after mimo iż od kilku lat jest już nieaktualne.

Problem wynika z tego, że Polscy webmasterzy mają słaby kontakt z tym co obecnie obowiązuje na rynku seo. Nie oskarżam oczywiście za to samych webmasterów. Rozumiem jak trudna jest praca, i jak ciężko się utrzymać w takiej branży nie będąc ogromną firmą pracującą na stałe z czołowymi firmami w Polsce. Problem wynika z tego, że w naszych realiach przy naszych kosztach budowy stron oraz projektowania grafiki, webmasterzy często nie mają czasu na przeglądanie najnowszych rozwiązań w tej dziedzinie. Wielu prywatnych przedsiębiorców oraz freelancerów korzysta raczej ze sprawdzonych technik pozwalających na wykonywanie w sposób w miarę "poprawny" stron internetowych, niż na kierowanie się ciągle zmieniającymi się wytycznymi. Wiele osób na pewno się ze mną zgodzi, że jeżeli sytuacja finansowa firmy, pracowników jest stabilna - każdy z nas chętniej wypływa na głębokie wody nowości oraz przeznacza ten czas na doszkalanie. W krajach takich jak Niemcy, Szwecja, Austria Norwegia - ceny usług seo oraz dot. webdesignu są znacznie wyższe, (w tych krajach zarobki są wyższe) dzięki temu często tam specjaliści branży seo oraz webmasterinu mają więcej czasu na rozwój własnych kreacji internetowych oraz doszkalanie się w wolnym czasie. Niestety w Polskich realiach nasi webdesignerzy często muszą gonić przysłowiowego "króliczka" bo on ciągle ucieka w bardzo szybkim tempie.Poniżej przedstawiam cytaty dotyczące znacznika revisit-after. I jeszcze jedno, obecnie tą usługę dobrze zastępuje poprawnie skonfigurowana mapa strony internetowej "sitemap.xml" Z doświadczenia wiem, że jest bardzo przydatna i warto z niej korzystać.

Cytat:

"Occasionally webmasters needlessly include „revisit-after” to encourage a search engine’s crawl schedule, however this meta tag is largely ignored. If you want to give search engines information about changes in your pages, use and submit an XML sitemap. In this file you can specify the last-modified date and the change-frequency of the URLs on your site."